You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 6 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Weagle

Führerscheinneuling

• "Weagle" started this thread

Vehicle: Galant ea0 Limo

• Send private message

1

Monday, June 20th 2016, 2:49pm

Extremes Schleifgeräusch und Vibration vorn links

hallöchen,

ich bin heut morgen ganz normal auf arbeit gefahren und wie aus dem nichts fing es vorn an zu schleifen und zu "vibrieren" eher schon zu wackeln als hätte ich nen platten. das lenkrad hat es auch stänfig hin und her bewegt.
:X :dk

ein kollege meinte es könnte das radlager sein...

kann mir jemand helfen? :oh_man

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, June 20th 2016, 2:49pm) is the author Weagle himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

sunnytoeter

ex Galant Fahrer

• Send private message

2

Monday, June 20th 2016, 3:24pm

Hallo!

Ist eine Felge deutlich heißer als die andere der selben Achse? Es könnte auch sein, dass die Bremse festsitzt.

Grüße,
Sunny
Diverse Anleitungen zum Galant auf sunnytoeter.de

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, June 20th 2016, 3:24pm) is the author sunnytoeter himself.

Hilt

Hutträger

• "Hilt" is male

Vehicle: Colt CJ V6, Galant V6 LPG, Carisma Facelift

--- N D H
-

• Send private message

3

Monday, June 20th 2016, 3:43pm

Am besten Wagenheber drunter und das Rad freihängend mal drehen und auf geräusche achten auch ob es sich leicht kippen lässt.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, June 20th 2016, 3:43pm) is the author Hilt himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 6 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.