You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 50 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Fallaway85

Motorabwürger

• "Fallaway85" started this thread

Vehicle: Space Star

• Send private message

1

Monday, January 22nd 2018, 6:11pm

Rückrufaktion Space Star?

Hallo,

mein Autohaus hat mir heute Mittag auf den Anrufbeantworter gesprochen. Beim Space Star gibt es wohl eine Rückrufaktion, ich solle möglichst bald einen Werkstatttermin vereinbaren, damit geprüft werden kann, ob mein Auto davon betroffen ist (Lässt sich das nicht normalerweise an der Seriennummer feststellen?).

Ich konnte beim Händler jetzt niemanden mehr erreichen um nachzufragen, was überhaupt los ist. Seid ihr ebenfalls betroffen und wisst was dazu?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, January 22nd 2018, 6:11pm) is the author Fallaway85 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

cp-pictures

Vorwärtseinparker

• "cp-pictures" is male

Vehicle: Citroen C3

* * *
-
R O * * *

• Send private message

2

Monday, January 22nd 2018, 8:14pm

bei mir wurden mal die Sensoren für den Airbag getauscht. das war bei meinem Autohaus für alle Spacy Baujahr 2013 vermerkt.
ein bisher häufiger auftredendes Problem ist der Wärmetauscher. aber ob das mittlerweile Rückruf Aktion ist, wäre mir neu.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, January 22nd 2018, 8:14pm) is the author cp-pictures himself.

NewDiamond

Bremspedalvertauscher

Vehicle: Space Star 1.2 Top EX CVT

• Send private message

3

Tuesday, January 23rd 2018, 8:48pm

Ich habe nichts dergleichen gehört. Meiner wird im April 1 Jahr alt, vielleicht gehört er daher nicht in den Kreis der aufgerufenen.

Naja im April kommt die erste Inspektion, dann schauen wir mal ob da was anstand. ;)
Kleiner ist Feiner :gut

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, January 23rd 2018, 8:48pm) is the author NewDiamond himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 50 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.