You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 8 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

zerrix

Ersatzteilsucher

• "zerrix" is male
  • "zerrix" started this thread

Vehicle: Outlander III

W U N
-
R G * * *

• Send private message

1

Thursday, November 30th 2017, 8:25pm

Neuer Pajero in 2018 ?

Kommt 2018 ein neuer Pajero ?

Ich habe auf japanischen Autoseiten Hinweise auf einen neuen Pajero gefunden. Da ich des japanischen nicht mächtig bin, kann ich nichts weiter dazu sagen, aber es stand auch was vom Nissan Patrol da. Kann ja sein dass Pajero und Patrol sich vielleicht die technische Basis teilen.
Ein paar Bilder gab es aber.
zerrix has attached the following files:
Es gibt Besserwisser, die niemals begreifen, daß man Recht haben und doch ein Idiot sein kann ;) :omg

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, November 30th 2017, 8:25pm) is the author zerrix himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Jero V6

Kat sind unnötig

• "Jero V6" is male

Vehicle: Pajero V20 3.0l V6 / Pajero L040 3.0l V6 / L200 Liberty 2.5 / Lancer C50 1.5

• Send private message

2

Thursday, November 30th 2017, 8:47pm

Das sieht mir mehr nach Photoshop aus. Denn gerade seitlich sieht das sehr nach einem Nissan Patrol Y62 aus.

Da die Produktion des V80 dieses Jahr auslaufen soll, wird irgendwann noch ein neuer kommen. Der wird dann sehr wahrscheinlich in diese Richtung wandern, auch wenn es sehr schade ist. :X

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, November 30th 2017, 8:47pm) is the author Jero V6 himself.

exed

Vorwärtseinparker

• "exed" is male

• Send private message

3

Thursday, November 30th 2017, 9:05pm

Das letzte was ich gehört habe, ist dass der Pajero, wie schon andere Modelle, ersatzlos eingestellt wird.
Du sollst nicht stehlen....,
Du sollst nicht lügen.....,
Du sollst nicht betrügen...,
Du sollst nicht töten....,
Du sollst nicht mit Drogen handeln...,
..... die Regierung deines Landes hasst Konkurrenz !

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, November 30th 2017, 9:05pm) is the author exed himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 8 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.