You are not logged in.

[Karosserie] Plasti-Dip am Lancer

The guest access to this forum was limited. Overall there are 236 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Nudelsose

Die bessere Hälfte von Miss Butterfly <3

• "Nudelsose" is male
  • "Nudelsose" started this thread

Vehicle: Eclipse Cross Top 1,5 CVT 4WD², SpaceStar 1,2 M/T Top Extra Paket

K G
-
R A * * *
E T - I Z - 2 6 9

• Send private message

1

Saturday, May 26th 2012, 10:17pm

Plasti-Dip am Lancer

Hallo,

ich habe ja jetzt schon öfters mal was von Plasti-Dip gelesen. Das Zeug scheint ja recht gut zu sein. Ich werde wohl auch mal Schwarz bestellen und dann aus meinem kleinen Grill das große Maul daraus machen.

Was ich jetzt aber noch interessanter finde, es gibt ja sogar trasparentes Plastidip. Wie findet ihr die Idee, wenn man damit z.b. den restelichen Frontspoiler überzieht? Meint ihr man sieht das trotzdem? Wäre ja sozusagen der perfekte Steinschlagschutz?

Kann mal einer sagen, ob mir eine Dose für den Chromrand un den Mittelsteg reichen wird?

Gruß Robert

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Aug 13th 2012, 3:10pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, May 26th 2012, 10:17pm) is the author Nudelsose himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

SySele (24.08.2012)

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

DerBelz

Das Beste oder nicht's

• "DerBelz" is male

Vehicle: Fiesta ST

* *
-
S T 1 8 2

• Send private message

2

Saturday, May 26th 2012, 10:26pm

Herr mod, nimm doch bitte vorhandene Threads. :prof

Eine Dose reicht dafür locker. Den Mittelsteg würde ich folieren, falls das Nummernschild auf die Seite legen willst, damit die Löcher zu sind. (Folie dafür kostet 10€)
Die Chromleisten am Fenster (Schaftleisten) kannste gleich mit machen.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, May 26th 2012, 10:26pm) is the author DerBelz himself.

vogti

Mod a.D.

• "vogti" is male

Vehicle: Outlander, Trabant 600, Barkas B1000 3 Achser

• Send private message

3

Saturday, May 26th 2012, 10:28pm

Ja es Reicht für Chrom und Mittelsteg.
vogti has attached the following file:
  • Lack 010.JPG (446.12 kB - 385 times downloaded - latest: Feb 11th 2017, 2:39pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, May 26th 2012, 10:28pm) is the author vogti himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Nudelsose (26.05.2012)