You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 113 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Der Bub

Motorabwürger

• "Der Bub" is male
  • "Der Bub" started this thread

Vehicle: Space Star 2015

• Send private message

1

Sunday, August 16th 2015, 8:47pm

Defekte mit dem SpaceStar

Ein Probleme Thread

Welche technischen Defekte, bei welchem KM Stand habt ihr mit dem Spacestar schon erlebt.
Bei mir ist aktuell das Radio, (km Stand 4200) welches bei den sehr hohen Temperaturen der letzten Wochen immer wieder mal streikt und nach 3-5min seinen Dienst wieder aufnimmt.
Hab es dem Autohaus schon mal gemeldet.

Gibt es schon Probleme mit den Motoren? Hätte da schon jemand Probleme?

Danke für euere Antworten
Gruss Stefan

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Aug 17th 2015, 3:28pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, August 16th 2015, 8:47pm) is the author Der Bub himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

cp-pictures

Bremspedalvertauscher

• "cp-pictures" is male

Vehicle: Space Star

* *
-
R O * * *

• Send private message

2

Monday, August 17th 2015, 9:23am

ich bin mittlerweile bei über 23.000km angekommen und meine Taschenrakete schnurrt noch immer wie ein Kätzchen.
keine Defekte, keine Probleme. im nächsten Monat steht die 2. reguläre Inspektion ins Haus. dann ist der kleine 2 Jahre alt. :nick

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, August 17th 2015, 9:23am) is the author cp-pictures himself.

DerBelz

Meister Glanz

• "DerBelz" is male

Vehicle: Fiesta ST, Audi A3

* *
-
S T 1 8 2

• Send private message

3

Monday, August 17th 2015, 10:23am

Der Space Star hält sich dezent zurück mit Macken und Spinnereien. :gut

Das einzige was mir einfällt, was jetzt schon mehr als eine Person hatten, ist das die Scheiben im Winter von innen anlaufen/gefrieren.

Die 3 großen Posten sind unauffällig --> Motor, Getriebe & Elektronik. :gut

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, August 17th 2015, 10:23am) is the author DerBelz himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 113 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.