You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 14 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

action4

Führerscheinneuling

• "action4" started this thread

Vehicle: cz3

• Send private message

1

Monday, July 8th 2019, 1:30pm

Neue Kupplung kommt sehr spät

Hallo zusammen,

bei dem CZ3 meiner Tochter, den ich gerade erst für sie erworben habe, wurde wegen Schaden am Ausrücklager der komplette Kupplungssatz erneuert (Sachs). Bei der Probefahrt stellte ich fest, dass die Kupplung erst im letzten Drittel greift. Ist das normal ?
Laut Werkstatt (frei), kann man da nichts einstellen, weil es eine hydraulische Kupplung ist. Somit modelltypisch. Mir kommt das komisch vor, dass sie so spät kommt.
Da ich keine Erfahrung mit diesem Modell habe, wollte ich mal eine Einschätzung von euch Experten haben. Ansonsten lässt sich die Schaltung einwandfrei bedienen.
Möchte nur vermeiden, dass die neue Kupplung dann nach 20.000km ausgeraucht hat.

Gruß

Wolfgang

Sorry, der Text war irgendwie an falscher Stelle.

Erstzulassung: 08.2008
Ausstattungsvariante:
Karosserieform: CZ3
Motorvariante: 1.3 95 PS
Getriebevariante: Manuell
Kilometerstand: 122.000

This post has been edited 3 times, last edit by "action4" (Jul 8th 2019, 1:54pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, July 8th 2019, 1:30pm) is the author action4 himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

VR-4 (08.07.2019)

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

VR-4

Der Name ist Programm :))

• "VR-4" is male

Vehicle: Legnum VR4 EC5W, Colt CZT, Opel Insignia 2.0 CDTI

* *
-
* * * * *
* *
-
* * * * *
* *
-
* * * * *

• Send private message

2

Monday, July 8th 2019, 1:43pm

Hier wären ein paar mehr Infos sehr hilfreich.

So wird dir keiner helfen können.
Bitte ergänze das doch.

Legnum VR4

Colt CZT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, July 8th 2019, 1:43pm) is the author VR-4 himself.

Deadstorm

(Mitsu-Freunde BaWü)

• "Deadstorm" is male

Vehicle: Eclipse Cross - Airtrek Turbo-R Ralliart

- E M
-
T K * * *
E M
-
R A *

• Send private message

3

Monday, July 8th 2019, 2:00pm

Ist normal, musst dir da keine Gedanken machen, da gibt es auch nichts zum Einstellen

Gesendet von meinem SM-G970F mit Tapatalk

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, July 8th 2019, 2:00pm) is the author Deadstorm himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 14 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.