You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

df231086

Führerscheinneuling

• "df231086" started this thread

Vehicle: Space Star did

• Send private message

1

Thursday, December 22nd 2016, 7:01pm

Space Star Did 1.9 Servopumpe wechseln???

Hallo muss bei meinem Spacestar die Servopumpe wechsel ist das ein großer akt? Muss man da viel abbauen? Brauch man da Spezialwerkzeug hebebühne?
Habe eigentlich schon viel an Fahrzeugen geschraubg Bremsen, filter, Öl, etc allso ein bisschen was kan ich bin jetzt kein Kfz ler aber Maschienenbauer.

Erstzulassung: 2003
Ausstattungsvariante: Family
Karosserieform: Klein Van
Motorvariante: Did 1.9
Getriebevariante: Schaltgetriebe
Kilometerstand:200000

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, December 22nd 2016, 7:01pm) is the author df231086 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

burn

Vorwärtseinparker

• "burn" is male

Vehicle: Space Star DiD 2003, Nissan Nx, John Deere 2030, Yamaha 125+660

• Send private message

2

Wednesday, May 8th 2019, 8:48pm

Hallo,

habe das gleiche Modell und meine Servopumpe ist undicht. Ist das eine grosse Sache oder eher einfach zu tauschen?
Kann man die Pumpe zerlegen und den Wellendichtring wechseln?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, May 8th 2019, 8:48pm) is the author burn himself.

roje

Hutträger

• "roje" is male

Vehicle: Space Wagon N50 2.4 GDI (150 PS) 1999 Bj.

• Send private message

3

Friday, May 10th 2019, 2:38pm

Hallo Space-Fahrer!

Macht bitte Bilder von Servo, ich habe ein Video (auf russisch) für Renault Megane gefunden: da wird in Detail Demontage und Austausch von Wellendichtung erklärt.
Wenn es dasselbe Pumpe ist dann muss es auch für Space Star gelten.

Grüße
roje

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, May 10th 2019, 2:38pm) is the author roje himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.