You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 69 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Moci

Dachboxnutzer

• "Moci" started this thread

Vehicle: New Space Star/VW Polo 6R

L G
-

• Send private message

1

Sunday, January 29th 2012, 5:03pm

Frage zum Dämmen beim CZ3

Hallo Miteinander!
Da ich im Moment mit dem Tausch der hinteren Lautsprecher im CZ3 beschäftigt bin, stelle ich mir die Frage, ob es Klangtechnisch am besten ist, den offenen Bereich unterm Lautsprecher offen zu lassen oder dicht zu machen.
Ringsherum um den Lautsprecher und auf die Verkleidung werde ich Alubytul kleben.
Hoffe, jemand kann mir einen Tipp geben, was ich mit dem Spalt unter dem Lautsprecher mache.
MfG

index.php?page=Attachment&attachmentID=42112

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, January 29th 2012, 5:03pm) is the author Moci himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Nudelsose

Die bessere Hälfte von Miss Butterfly <3

• "Nudelsose" is male

Vehicle: Eclipse Cross Top 1,5 CVT 4WD², SpaceStar 1,2 M/T Top Extra Paket

K G
-
R A * * *
E T - I Z - 2 6 9

• Send private message

2

Sunday, January 29th 2012, 5:19pm

Nur zum richtigen verständniss, du willst quasi den Raum zwischen Verkleidung und Blech mit irgendwas abdichten damit der Klang nur raus durch das Gitter kann?

Gruß

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, January 29th 2012, 5:19pm) is the author Nudelsose himself.

Moci

Dachboxnutzer

• "Moci" started this thread

Vehicle: New Space Star/VW Polo 6R

L G
-

• Send private message

3

Sunday, January 29th 2012, 5:23pm

ich meine den spalt der im blech ist. direkt unterm lautsprecher, da wo auch der + und - stecker ist...

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, January 29th 2012, 5:23pm) is the author Moci himself.