You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 23 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Eclipse16V

Eclipse is b(l)ack

• "Eclipse16V" is male
  • "Eclipse16V" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD CVT

G I
-
* * * * *

• Send private message

1

Sunday, January 13th 2019, 8:53pm

Welches Motoröl nutzt euer EC

Hallo,

ich wollte mal hier in der Runde eure (derzeitigen) Erfahrungen in Sachen Motoröl beim Eclipse Cross hören.

Da ja nun schon einige Ihren Eclipse Cross seit einem Jahr (also allen Jahreszeiten) haben.
Welche Viskosität fahrt ihr?
Welchen Hersteller schüttet Ihr rein?
Tornado Map
Meine Erfahrungen zum Eclipse Cross halte ich HIER fest.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, January 13th 2019, 8:53pm) is the author Eclipse16V himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Nudelsose

Die bessere Hälfte von Miss Butterfly <3

• "Nudelsose" is male

Vehicle: Eclipse Cross Top 1,5 CVT 4WD², SpaceStar 1,2 M/T Top Extra Paket

K G
-
R A * * *
E T - I Z - 2 6 9

• Send private message

2

Sunday, January 13th 2019, 9:04pm

Habe bei meinem nach 1000km nen Ölwechsel machen lassen. Da kam Original Mitsubishi 5W30 rein.

Gruß Robert

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, January 13th 2019, 9:04pm) is the author Nudelsose himself.

Mr.Hulle

Motorabwürger

• "Mr.Hulle" is male

Vehicle: Lancer Kombi 2.0

• Send private message

3

Sunday, February 3rd 2019, 8:12am

Hi...
Nur mal als kleiner Hinweis......
Schaut mal ins Handbuch.....!!
Mitsubishi gibt nur 0W20 frei!!!

MFG

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, February 3rd 2019, 8:12am) is the author Mr.Hulle himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

styler (15.03.2019)