You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 10 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

vortex1984

Motorabwürger

• "vortex1984" started this thread

Vehicle: space star 1.2 2016

• Send private message

1

Thursday, November 1st 2018, 8:39pm

schleifgeräusche beim rückwärts fahren

Ich habe Schleifgeräusche/ jaulen beim rückwärts fahren aber auch nicht immer was könnte das sein?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, November 1st 2018, 8:39pm) is the author vortex1984 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

helpol

Motorabwürger

• "helpol" is male

Vehicle: Space Star Diamant +

• Send private message

2

Friday, November 2nd 2018, 6:22am

Die Säule in der Tiefgarage, der nebenan parkende Wagen, vom Wind ins Radhaus gewehter Karton, etc. pp.

Ich glaube, eine nähere Beschreibung (vorne, hinten, links, rechts, wie genau hört es sich an...) oder Video wären hilfreich ;)

LG, Helmt

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, November 2nd 2018, 6:22am) is the author helpol himself.

vortex1984

Motorabwürger

• "vortex1984" started this thread

Vehicle: space star 1.2 2016

• Send private message

3

Friday, November 2nd 2018, 12:13pm

Tja wie soll ich das näher beschreiben wenn ich rückwärts Anfahre besonders wenns bisschen schneller ist jault es komisch von vorne. Es ist mehr wenn ich rechts oder links komplett eingeschlagen hab.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, November 2nd 2018, 12:13pm) is the author vortex1984 himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 10 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.