You are not logged in.

[Innenausstattung] Hintere Kopfstützen

The guest access to this forum was limited. Overall there are 23 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

ASX King

Motorabwürger

• "ASX King" is male
  • "ASX King" started this thread

Vehicle: EC Intro Edition

L D S
-
E C 2 0 1 8
L D S
-
E C 2 0 1 8

• Send private message

1

Monday, June 11th 2018, 2:13pm

Hintere Kopfstützen

Hallo, ist Euch schon aufgefallen, dass die hinteren Kopfstützen nur unten (eingefahren) und hoch eingerastet werden können? Für kleinere Fahrgäste ist das eine schlechte Lösung. Haben auch andere EC-Fahrer dieses Problem?
Gruß ASX King

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, June 11th 2018, 2:13pm) is the author ASX King himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Eclipse16V

Eclipse is b(l)ack

• "Eclipse16V" is male

Vehicle: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 2WD CVT

G I
-
* * * * *

• Send private message

2

Monday, June 11th 2018, 2:17pm

Ja, bei mir auch so und die ersten Beschwerden sind von hinten auch schon gekommen.

Gleiches wie mit der Kindersicherung für die Fenster. :dk
Tornado Map
Meine Erfahrungen zum Eclipse Cross halte ich HIER fest.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, June 11th 2018, 2:17pm) is the author Eclipse16V himself.

ASX King

Motorabwürger

• "ASX King" is male
  • "ASX King" started this thread

Vehicle: EC Intro Edition

L D S
-
E C 2 0 1 8
L D S
-
E C 2 0 1 8

• Send private message

3

Monday, June 11th 2018, 2:56pm

Ja, bei mir auch so und die ersten Beschwerden sind von hinten auch schon gekommen.

Gleiches wie mit der Kindersicherung für die Fenster. :dk

Hallo Eclipse 16v, die hinteren Fenster haben eine Kindersicherung, du musst nur vorne auf der Armlehne den Knopf

mit dem Symbol "Fenster durchgestrichen" drücken und die Fenster sind blockiert !

This post has been edited 1 times, last edit by "ASX King" (Jun 11th 2018, 3:03pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, June 11th 2018, 2:56pm) is the author ASX King himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 23 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.