You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 43 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Sebi

Motorabwürger

• "Sebi" is male
  • "Sebi" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Space Star (2016)

F S
-
* * * * *

• Send private message

1

Sunday, July 30th 2017, 2:26am

Tempomat und neues Radio nachrüsten wie aufwendig?

Erstzulassung: 2016
Ausstattungsvariante: Diamant Edition
Motorvariante: 71 PS
Getriebevariante: Manuell

Servus Leute,

ich hab das Forum bereits durchgeschaut, bin aber beim Thema Tempomaten noch nicht so ganz weiter... Wie aufwendig wäre es, beim 2016er Modell den nachzurüsten? Der bekommt doch dann bestimmt ein neues Lenkrad dazu oder?

Und beim Thema Radio: Welches Radio habt ihr nachgerüstet und wie teuer und aufwenig war es, es einzubauen? Ich hätte gerne eins mit Bluetooth, DAB etc.

Ihr könnt mich gerne erschlagen falls diese Themen wirklich schon mal angesprochen wurden :TT

Grüße,
Sebi

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, July 30th 2017, 2:26am) is the author Sebi himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Gerd1967

Sonntagsfahrer

• "Gerd1967" is male

Vehicle: Suzuki SX4 S-Cross

D O
-
G G * * *

• Send private message

2

Sunday, July 30th 2017, 9:22am

Es gibt schon einen Beitrag zum Thema Tempomat und reichlich zum Thema Radio.
Verlinken kann ich die grad nicht da mir das mit dem Smartphone zu aufwändig ist und ich dafür zu faul bin. :P

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, July 30th 2017, 9:22am) is the author Gerd1967 himself.

Mirage

Führerscheinneuling

• "Mirage" is male

Vehicle: Mitsubishi mirage 2017

• Send private message

3

Thursday, October 12th 2017, 6:34pm

Radio ist so weit kein Problem. Musst nur auf die große achten. Ob doppeldin oder einfach. Wenn es keine von mitsubishi erhältliches Radio ist, benötigst du ein Adapter der ein bissl kompliziert war zu besorgen (bei mir in der Stadt auf jeden fall).

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, October 12th 2017, 6:34pm) is the author Mirage himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 43 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.