You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 18 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

emjay2812

Motorabwürger

• "emjay2812" started this thread

Vehicle: Mitsubishi New Space Star

• Send private message

1

Sunday, December 4th 2016, 9:38am

Schlüssel - Transponder als Ersatz?

Mir ist leider der Schlüssel mit der Funkfernbedienung heruntergefallen, dabei ist er komplett in seine Einzelteile zerfallen. Leider ist der Transponder für die Wegfahrsperre verloren gegangen.

Gibt es eine Möglichkeit da einen Ersatz-Transponder zu erhalten, den man dann nur noch entsprechend programmieren muss?
Oder muss gleich ein neuer Schlüssel gemacht werden?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, December 4th 2016, 9:38am) is the author emjay2812 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

west29

SMOD Rentner und graue Eminenz

• "west29" is male

Vehicle: Hyundai i30 CW 1.4 T-GDI DCT Premium, Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI Yes! Plus, Hyundai i10 1.2 Yes! Plus

O H V
-
H * * *
O H V
-
S H * * *

• Send private message

2

Sunday, December 4th 2016, 10:20am

Frage da mal im AH nach, die können Dir eh nur Helfen, so oder so ...
lizensierter Mitsubishi Old Boy

Alles was zählt...... 2 Turbo GDI im Stall

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, December 4th 2016, 10:20am) is the author west29 himself.

emjay2812

Motorabwürger

• "emjay2812" started this thread

Vehicle: Mitsubishi New Space Star

• Send private message

3

Sunday, December 4th 2016, 11:19am

Mein Autohändler konnte mir nicht sagen, ob es den Transponder als Ersatz gibt.
Er wollte direkt einen neuen Schlüssel machen lassen.

Nun habe ich bei e..ay gesehen, dass es wohl Ersatz Transponder gibt.
Nur, welche Version muss ich da kaufen?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, December 4th 2016, 11:19am) is the author emjay2812 himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 18 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.