You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 29 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

martin_m

HuiBuh

• "martin_m" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

1

Friday, August 5th 2016, 3:42pm

Motordaten Galant EA0 2.0l - Umbau in anderes Fahrzeug

Hallo,

ich plane einen Umbau und möchte einen 2l-Motor in ein anderes Fahrzeug einbauen,
Benötige hierzu aber ein paar Informationen die ich auch im Mitsuwiki nicht zu finden sind:

Gewicht vom 2l-Motor
Gewicht vom 5Gang- Getriebe

Auch würde ich gerne wissen ob der Motor in Notlauf geht wenn:

a) ABS-Signal fehlt,
b) Airbags fehlen,
c) zweite Abgassonde fehlt

Wird an der ECU noch etwas abgegriffen was den Motorlauf beeinflussen könnte?

Ziel ist es den Motor mit so wenig Elektronik wie möglich zum kaufen zu bekommen.
Bin für jede Information dankbar.
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, August 5th 2016, 3:42pm) is the author martin_m himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Cool

Eurovision-Checker 2012

• "Cool" is male

Vehicle: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D

S H K
-
* * * * *

• Send private message

2

Friday, August 5th 2016, 8:05pm

a) ABS-Signal fehlt --> ist der ECU egal

b) Airbags fehlen --> ist der ECU egal, dem Tüv nicht

c) zweite Abgassonde fehlt --> Problem für die ECU und den Tüv

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, August 5th 2016, 8:05pm) is the author Cool himself.

GDI2400

Bordsteinküsser

• "GDI2400" is male

Vehicle: Opel Signum 2.2 direkt Bj. 2004 ehem. Galant 2.4 GDI

- L R O
-
O P E L
-- R O S
-
B M W
D B R
-
W O H N I

• Send private message

3

Saturday, August 6th 2016, 1:16am

Airbagsignal kannste über nen Airbagsimulator überbrücken. Gibts bei ebay ab 8,99 €. Schon kommt die Lampe nicht.

Verrate uns doch bitte in was für ein Auto der Motor eingebaut werden soll und ob Du für das Auto TÜV überhaupt brauchst?!

Deine Fragen hören sich fast nach Stockcar an.

Gruss Stefan.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, August 6th 2016, 1:16am) is the author GDI2400 himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 29 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.