You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

reverent

Bremspedalvertauscher

• "reverent" started this thread

Vehicle: space star

• Send private message

1

Saturday, January 23rd 2016, 6:17am

OBD OBDII ? CanBus ?? Batterie einlesen?

Also ein bisschen weiß ich ja wie ein Auto funktioniert, aber heißt das nun wenn ich eine schlappe Batterie/Glühbirne, hab, ich nicht einfach eine neue einbauen kann, sondern sie erst einlesen lassen muß vom MITSUBISHI-Händler? :Yp :Yp

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, January 23rd 2016, 6:17am) is the author reverent himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Der_Stefan

Führerscheinneuling

Vehicle: Space Star (2015)

• Send private message

2

Saturday, January 23rd 2016, 9:08am

Wie kommst du drauf? Laut Handbuch kann man die Batterie einfach so abklemmen, zB um sie zu laden..

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, January 23rd 2016, 9:08am) is the author Der_Stefan himself.

reverent

Bremspedalvertauscher

• "reverent" started this thread

Vehicle: space star

• Send private message

3

Saturday, January 23rd 2016, 9:37am

Man hört eben solche Sachen und ließt auch davon. Angeblich soll es immer mehr solche Sachen geben dass es mit einfach einbauen nicht mehr getan ist. Sondern dass man die Ersatzteile auch anmelden und/oder einlesen muß. Und nun wollte ich gern wissen ob es bei unsereem Spacy auch so ist. Wie schaut es mit Anlasser oder Lichtmaschine aus? Über CanBus hab ich zum ersten mal bei BMW-Motorrädern darüber gehört.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, January 23rd 2016, 9:37am) is the author reverent himself.