You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 14 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

onims

Motorabwürger

• "onims" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Space Star

• Send private message

1

Tuesday, February 3rd 2015, 8:37pm

Brauche Hilfe nach Unfall!!!

Guten Abend,
Meine Mutter ist mit meinem Auto gegen eine Stange hinten gefahren und jetzt ist dort, wo die Heckstoßstange ist ein riesiges Loch, heißt da muss eine neue hin und neue Rücklichter. Hat hier jemand vielleicht eine Idee, wo ich neue herbekommen kann? Ich wollte jetzt nicht erst beim Händler nachfragen, sondern erst nach günstigeren Alternativen suchen. Ich wäre echt für jede Hilfe sehr dankbar. Vielen Dank.
Grüße

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, February 3rd 2015, 8:37pm) is the author onims himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Bearchen

Führerscheinneuling

• "Bearchen" is male

Vehicle: ASX 1.8 DI-D+ EDITION ClearTec 2WD

• Send private message

2

Tuesday, February 3rd 2015, 8:41pm

Schrottis

Servus....

ich würde die umliegenden Schrottplätze abklappern.... vielleicht bekommt man da was...

Viel Glück beim Suchen....

Herbert

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, February 3rd 2015, 8:41pm) is the author Bearchen himself.

John Doe

三菱 エクリプス

• "John Doe" is male

Vehicle: Eclipse 4G GT Coupe

P I
-
* * *
* * - * * * * - * *

• Send private message

3

Tuesday, February 3rd 2015, 8:42pm

Guck mal Ebay Kleinanzeigen. Da findest du ne ganzen Haufen

index.php?page=Attachment&attachmentID=106649

Männer lieben Frauen, aber noch weit mehr, lieben Männer Autos!

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, February 3rd 2015, 8:42pm) is the author John Doe himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 14 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.