You are not logged in.

[Innenausstattung] Blende für Doppel-Din-Radio

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

raphiiicyo

Führerscheinneuling

• "raphiiicyo" started this thread

Vehicle: mitsubishi lancer sportback cyo 2.0l 103kw diesel

• Send private message

1

Sunday, November 16th 2014, 9:27am

Blende für Doppel-Din-Radio

Hallo leute ich hätte da mal ne frage undzwar hab ich mir jz vor kurzem eine eclipse d30 gekauft und hab gesehen das es leute gibt die einen doppel din radio eingebaut haben doch ich finde keine radioblenden für einen doppel din also wollte ich fragen wie habt ihr das genacht bzw könnt ihr mir da tipps geben?
Lg

:domo :win5

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, November 16th 2014, 9:27am) is the author raphiiicyo himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

eclipse88

Wackeldackelnutzer

• "eclipse88" is male

Vehicle: Colt Z34, ehem. Eclipse D32 Turboumbau

G UE
-
* * *

• Send private message

2

Sunday, November 16th 2014, 6:29pm

Es gibt für die Eclipse keine Blende für Doppel DIN Radios. Wenn du aber das originale Radio rausnimmst plus die Uhr unten drunter, dann passt auch ein zwei DIN Radio rein ( ich musste alles leicht anpassen). Jedoch hab ich es wieder raus genommen, da der Schalthebel den Bildschirm fast komplett verdeckt und ich beim schalten immer mit der Hand gegen den Bildschirm gekommen bin.
Es sei denn du kürzt den Schalthebel. ;)
Stock looking, but a Beast when fuel is burning!! DSM

4 Cylinder 3 Diamonds 2 Liters 1 Turbo
:mitsu MITSUBISHI :mitsu
10 Reasons why you lost!!!!!

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, November 16th 2014, 6:29pm) is the author eclipse88 himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

raphiiicyo (17.11.2014)

raphiiicyo

Führerscheinneuling

• "raphiiicyo" started this thread

Vehicle: mitsubishi lancer sportback cyo 2.0l 103kw diesel

• Send private message

3

Monday, November 17th 2014, 6:44pm

Danke
ich dachte es gibt da ne extrige blende dafür ;)
Lg

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, November 17th 2014, 6:44pm) is the author raphiiicyo himself.