You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

ramboman46

Führerscheinneuling

• "ramboman46" is male
  • "ramboman46" started this thread

Vehicle: Galant Kombi EAO

• Send private message

1

Sunday, October 24th 2010, 8:25am

Befestigung der Heckstoßstange

Hallo Freunde !
Kann mir jemand erklären wie und wo die Befestigungspunkte der Heckstoßstange sind (Bilder sind besser).
Muß meine wegen Schaden abbauen.
Danke euch schon mal
Gruß Andreas

Edit: Sorry habe vergessen das es sich um einen 97er Kombi handelt

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Feb 5th 2015, 11:46am) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, October 24th 2010, 8:25am) is the author ramboman46 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Proxima

-----------

• Send private message

2

Sunday, October 24th 2010, 10:05am

Im Bereich Datenbank dieses Forums sollte es die Werkstattanleitung für den EA0 zum Download geben.
Ansonsten hab ich mal entsprechende Screenshots gemacht und die Bilder daraus mal angehängt.
Proxima has attached the following files:

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, October 24th 2010, 10:05am) is the author Proxima himself.

Hedges

HuiBuh

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

3

Sunday, October 24th 2010, 4:56pm

In meinem Thread (siehe Siggi) findest Du entsprechende Bilder.
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, October 24th 2010, 4:56pm) is the author Hedges himself.