You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 44 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Yoshio

HuiBuh

• "Yoshio" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

1

Wednesday, January 16th 2008, 2:14am

Vergleichsgutachten gesucht für Felgen mit 7,5x17 H2 ET45

Suche ein Gutachten für Felgen die eine Einpresstiefe von 45mm haben und in der größe 7,5x17" für den Galant angeboten werden. Marke ist egal. Nur die Maße sollten übereinstimmen. Hat da zufällig jemand was ?

Danke im vorraus.
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Feb 24th 2013, 4:34pm) with the following reason: tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, January 16th 2008, 2:14am) is the author Yoshio himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Lexx

Püpsi Müpsi

• "Lexx" is male

Vehicle: Galant EA0 2,4 GDI Avance

• Send private message

2

Wednesday, January 16th 2008, 2:33pm

Also ich hab mal geschaut aber nur Felgen mit ET 35,38 und 40 gefunden.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, January 16th 2008, 2:33pm) is the author Lexx himself.

Yoshio

HuiBuh

• "Yoshio" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

3

Wednesday, January 16th 2008, 2:43pm

Ja, das Ergebnis hab ich auch bisher, aber die 5mm werden sicherlich keine Probleme machen, was den Platz im Radkasten betrifft. Oder ?
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, January 16th 2008, 2:43pm) is the author Yoshio himself.

Used tags

ABE, Gutachten

The guest access to this forum was limited. Overall there are 44 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.