You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 1917 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "GhostriderBGf" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

1

Tuesday, January 13th 2009, 12:49pm

Welche Federn habt ihr drin?

Mich würd mal interessieren welche Federn ihr drin habt und wie ihr damit zufrieden seit, sprich Tiefe und Fahrverhalten. Hab mich etz mal bei Eibach und HR schlaugemacht mit denen von HR komm ich laut den Angaben am tiefsten. (Eibach 30/25) (HR bis zu 35mm)
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

This post has been edited 2 times, last edit by "Peter_V6" (Aug 13th 2012, 3:21pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, January 13th 2009, 12:49pm) is the author GhostriderBGf himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

coltrain

Sonntagsfahrer

• "coltrain" is male

Vehicle: Lancer Ralliart

• Send private message

2

Tuesday, January 13th 2009, 1:41pm

Also ich habe zur Zeit noch die originalen Federn drauf, will meinen im Frühjahr auch etwas tieferlegen. Von daher schließe ich mich der Frage von Ghostrider an.
Lancer Ralliart

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, January 13th 2009, 1:41pm) is the author coltrain himself.

2T_Racer

The Bronze-Man

• "2T_Racer" is male

Vehicle: Steinbauer Lancer 2.0 DI-D Instyle,GasGas EC250

* * *
-
X C 9 0 8
* * *
-
X C 9 0 8

• Send private message

3

Tuesday, January 13th 2009, 2:39pm

Die Frage würde mich auch mal interessieren,da ich schon seit längerem mit diesem gedanken spiele.Hab nur angst das ich Fahrkomfort einbüßen muss,in Kurven finde ich das Fahrwerk schon recht agil und stramm....will halt nur nicht das er wie bei den ganzen anderen tieferen Karren Wippt wie sone Affenschaukel

danke im vorraus Chris

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, January 13th 2009, 2:39pm) is the author 2T_Racer himself.

Used tags

Eibach, Fahrwerk, Federn, H&R

The guest access to this forum was limited. Overall there are 1917 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.