You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 265 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Guten Tag lieber Gast, um »Mitsubishi Fan Forum« vollständig mit allen Funktionen nutzen zu können, solltest Du dich erst registrieren. Benutze bitte dafür das Registrierungsformular, um dich zu registrieren. Falls Du dich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert hast, kannst Du dich hier anmelden.

Takeshi

"Das ist Fledermausland"

• "Takeshi" is male
  • "Takeshi" started this thread

Vehicle: VW Touran

D O
-

• Send private message

1

Wednesday, October 10th 2012, 4:21pm

Friedrich Motorsport Grp. A Anlage

Hallo Zusammen würde mir gerne diese Anlage kaufen weiß jemand was drüber ? soviel ich weiß haben hier nur einige den Endtopf.
Würde 500 € kosten. Was meint ihr dazu ?

http://www.fms-tuning.de/index.php/cat/c…-A-Anlagen.html

This post has been edited 2 times, last edit by "Peter_V6" (Apr 20th 2014, 11:04am) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, October 10th 2012, 4:21pm) is the author Takeshi himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Platte

Schwulle Bein

• "Platte" is male

Vehicle: Mitsubishi Lancer EVO V

• Send private message

2

Wednesday, October 10th 2012, 6:21pm

Hab mir heute Morgen um 11 meine Grupp A von Friedrich bestellt. Wenn sie da und drunter ist sag ich dir bescheid ;)
Hab sie mir auf Ebay für 399 gekauft.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, October 10th 2012, 6:21pm) is the author Platte himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Takeshi (10.10.2012)

Mikashi

Motorabwürger

• "Mikashi" is male

Vehicle: Lancer Sportback

• Send private message

3

Wednesday, October 10th 2012, 6:59pm

also nur der ESD bringt schon gut was an Sound bei meinem =) Man muss zwar 6 Wochen auf den Auspuff warten aber es lohnt sich richtig und Gruppe
A ist bestimmt noch besser =) Hohle mir das Mittelrohr auch noch nach =)
MfG

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, October 10th 2012, 6:59pm) is the author Mikashi himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Takeshi (10.10.2012)