You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

daXXder

Führerscheinneuling

• "daXXder" is male
  • "daXXder" started this thread

Vehicle: Lancer CY0

• Send private message

1

Thursday, October 12th 2017, 9:02pm

MMCS schaltet sich nicht aus!

Habe das Problem das das MMCS System Sich nicht mehr auschaltet! Trotz Zündung aus und Auto abgeschlossen sehe ich das Display ist an!

Sowas hatte ich noch nie?

Was soll ich tun?

Pluspol an der Batterie ab wäre ja letzte Chance?

Erstzulassung: 2007
Ausstattungsvariante: Instyle
Karosserieform: Limousine
Motorvariante: 2.0DiD
Getriebevariante: Schaltgetriebe
Kilometerstand: 147000

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, October 12th 2017, 9:02pm) is the author daXXder himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Cool

Eurovision-Checker 2012

• "Cool" is male

Vehicle: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D

S H K
-
* * * * *

• Send private message

2

Thursday, October 12th 2017, 10:19pm

Hast Du irgendwas am Fahrzeug geändert?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, October 12th 2017, 10:19pm) is the author Cool himself.

daXXder

Führerscheinneuling

• "daXXder" is male
  • "daXXder" started this thread

Vehicle: Lancer CY0

• Send private message

3

Friday, October 13th 2017, 7:12am

Nein hab gestern Pluspol abgezogen jetzt schein es wieder normal zu Funktionieren!

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, October 13th 2017, 7:12am) is the author daXXder himself.