You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 26 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

papa

Führerscheinneuling

• "papa" started this thread

Vehicle: eao 2,4l gdi kombi

• Send private message

1

Friday, March 23rd 2012, 9:38pm

verzweiflung (Elektrikproblem)

Hallo Leuts, Brauche dringend hilfe,habe schon ettliche graue haare mehr :Yp

Wenn ich den Zündschlüssel zurückdreh ist der strom weg!?

Er startet ganz normal alles funzt,nur bei lock stellung ist alles aus,zv,uhr,radio,klima

Was kann das sein????

This post has been edited 1 times, last edit by "Axel" (Mar 25th 2012, 6:31am) with the following reason: Titel geändert

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, March 23rd 2012, 9:38pm) is the author papa himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

2

Friday, March 23rd 2012, 10:34pm

Also entweder ist das ein Witz, da bei Lock logischerweise Radio, Uhr und Klima aus sein müssen. Dann empfehle ich dir den Schlüssen bei ON abzubrechen und gut.

Oder du meinst das ernst und das Radio verliert seinen Sendespeicher, die Uhr läuft nicht im Hintergrund weiter und die ZV geht tatsächlich nicht.
Dann ist eine von den großen eckigen Sicherungen, im Sicherrungskasten Motorraum, hinüber.
Das sieht man sehr schön bei denen, da sie ein Sichtfenster haben.
Alternativ kann auch noch die Transportsicherrung (das gelbe Ding) im selben Sicherrungskasten gezogen oder die Sicherungen darin defekt sein. Hat die gleichen Auswirkungen.
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, March 23rd 2012, 10:34pm) is the author MFF Ghost himself.

Axel

Radkappensammler

• "Axel" is male

Vehicle: 13 ner C Klasse CDI T Modell, ehemals 97 iger Galant Kombi V6

M O L
-
L P * * *

• Send private message

3

Saturday, March 24th 2012, 6:19am

Ich finde die Frage auch komisch :dk .
@papa, kannst Du uns sagen wie Du auf sowas kommst?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, March 24th 2012, 6:19am) is the author Axel himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 26 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.