You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 159 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

StevyMCDG

Mitsubishi Freunde Chemnitz

• "StevyMCDG" is male
  • "StevyMCDG" started this thread

Vehicle: Mitsubishi ASX 4WD/Colt CJO

• Send private message

1

Tuesday, April 1st 2008, 9:31pm

Mitsubishi Treffen in Sachsen

Hi ich schreibe hier mal für die Mitsubishi Freunde Chemnitz und wir wollen ein Internationales Mitsu-Treffen veranstallten, welches ein ganzes wochenende umfasst. Allerdings wollen wir dafür vorher mal einen Probelauf durchführen. Dieser findet am 11.05.2008 ab 14 uhr in Chemnitz stadt. Wir treffen uns im Chemnitz Center an der A4 Abfahrt Chemnitz Mitte (Chemnitz Center). Der Eintritt ist selbstverständlich FREI!!!
Programm: - Gemütliches beienander und quatschen und nebenbei
etwas grillen. Es wäre allerdings toll wenn jeder der etwas
essen möchte, auch etwas zum grillen mitbringen würde, da
wir ja nun schon keinen eintritt verlangen.

Bei weiteren Fragen sendet mir bitte eine pn.

Bitte meldet euch an, in dem ihr einfach eine Antwort in diesen thread schreibt. Wir freuen uns auf alle die kommen und kommen würden.
!!! :) Gokart Feeling :) !!!

This post has been edited 1 times, last edit by "StevyMCDG" (Apr 2nd 2008, 10:02pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, April 1st 2008, 9:31pm) is the author StevyMCDG himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Gigi

Hutträger

• "Gigi" is male

Vehicle: Carisma GDI EXE

-- Z
-
* * * *
-- Z
-
* * * *

• Send private message

2

Tuesday, April 1st 2008, 9:55pm

12.05.? Wieso an nem montag nachmittag? meinst ne das da eher weniger zeit haben? ich zum beispiel muß da von 14-22 uhr arbeiten und mein cari steht zwar in chemnitz aber nur auf m parkplatz von der arbeit... :S
Der Drache liegt still und schweigend da, aber sein Verstand glüht.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, April 1st 2008, 9:55pm) is the author Gigi himself.

Alex

der Böse im Forum

• "Alex" is male

Vehicle: Outlander CW5 2WD Plus 2.4 Bifuel

• Send private message

3

Wednesday, April 2nd 2008, 8:19am

@Gigi

Tut mir ja Leid dass Du arbeiten musst, aber die meisten werden da Frei haben, da Pfingstmontag ist! :richtig
LPG

Suzuki V-Strom DL650AL4

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, April 2nd 2008, 8:19am) is the author Alex himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 159 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.