You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Manfred Liebich

Führerscheinneuling

• "Manfred Liebich" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Grandis 2,4 Automatik

• Send private message

1

Thursday, March 14th 2019, 7:50am

Moin aus Hamburg

Moin,
ich habe mir einen Grandis gekauft, und bin begeistert. Grandis 2,4 l Benziner Baujhr 2005, Automatk 6 Sitzer.
Ich hoffe einiges über mein Fahrzeug zu erfahren, kleine Tips haben mir schon vor der Registrierung weitergeholfen.
Schönen Tach
Manfred

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, March 14th 2019, 7:50am) is the author Manfred Liebich himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Space-Maus

Das eins klar ist : Die Straße gehört mir!

• "Space-Maus" is female

Vehicle: Space Star 1.0

* * *
-
* * * *

• Send private message

2

Thursday, March 14th 2019, 9:41am

Herzlich willkommen hier im Forum Manfred und Glückwunsch zum Auto :gut
LG Space Maus
.........am Öl kann es nicht gelegen haben, denn es war keines drin. :Yp

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, March 14th 2019, 9:41am) is the author Space-Maus himself.

Kombi V6 2.5

Führerscheinneuling

• "Kombi V6 2.5" is male

Vehicle: Galant

B
-
I A 5 0 * *

• Send private message

3

Sunday, March 17th 2019, 11:29am

Willkommen und viel Spaß

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, March 17th 2019, 11:29am) is the author Kombi V6 2.5 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

bulldog666

Motorabwürger

• "bulldog666" is male

Vehicle: Mitsubishi Space Star

M Z G
-
G 1 0 6 8

• Send private message

4

Saturday, April 27th 2019, 3:48pm

WIllkommen im Forum und vill spass beim Stöbern :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, April 27th 2019, 3:48pm) is the author bulldog666 himself.