You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 13 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

hotnight

Motorabwürger

• "hotnight" started this thread

Vehicle: Space Star 1.2 CVT Invite Connect 2019, Honda Civic 1.8iVTEC AT Executive

• Send private message

1

Friday, March 8th 2019, 1:20pm

neue Fahrerfußstütze für den Space Star erhältlich !

Hallo liebe Space Star Fans,

ich bin schon seit geraumer Zeit mit einem Ebay-Verkäufer in Kontakt bei welchen ich bereits eine Fahrerfußstütze für meinen Civic gekauft habe, bezüglich einer Fußstütze für den Space Star. Und nun hat er es geschafft diese zu produzieren:

https://www.ebay.de/itm/143162456344?Vie…E:L:LCA:DE:1123

Ich habe mir bereits ein Exemplar bestellt, sollte nächste Woche eintreffen. Da ich ja bereits eine in meinen Civic verbaut habe, kann ich sie euch nur wärmstens empfehlen. Qualität ist TOP und absolut passgenau. Gehe davon aus dass dies für den Space Star auch so sein wird. Ich finde sie absolut schick.

Der Verkäufer meinte, wenn sie sich gut verkauft, könnte er auch noch andere Dinge wie z.Bsp. Pedale usw. produzieren.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, March 8th 2019, 1:20pm) is the author hotnight himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Tekila

Motorabwürger

Vehicle: Space Star Intro Edition

• Send private message

2

Friday, March 8th 2019, 6:53pm

Wie wird die befestigt?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, March 8th 2019, 6:53pm) is the author Tekila himself.

hartmutusaenton

Motorabwürger

Vehicle: Thailand Mirage- 2016 - 1.2 CVT

• Send private message

3

Saturday, March 9th 2019, 12:02am

Ich denke mal, per Klettband oder doppelseitiges Klebeband auf den Teppich. :oh_man

This post has been edited 1 times, last edit by "hartmutusaenton" (Mar 9th 2019, 6:59am)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, March 9th 2019, 12:02am) is the author hartmutusaenton himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 13 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.