You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 5 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

rwaetzold

Führerscheinneuling

• "rwaetzold" is male
  • "rwaetzold" started this thread

Vehicle: Galant V6 Kombi

• Send private message

1

Monday, December 31st 2018, 12:10pm

Legnum Facelift Heckspoiler an V6

Hallo
Sicher wurde diese Frage schon mal gestellt aber leider finde ich keine Antwort.

Ich habe einen Galant Kombi Avance 2002
Ich möchte einen Legnum Facelift Heckspoiler montieren.
Geht das einfach so ?
Danke für eure Hilfe im Voraus
Wünsche allen einen guten Rutsch heute Abend ins neue Jahr
Mit freundlichen Grüßen
Robert

Erstzulassung: 11/2002
Ausstattungsvariante: Avance
Karosserieform: Kombi
Motorvariante: v6
Getriebevariante: AT
Kilometerstand:150000

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, December 31st 2018, 12:10pm) is the author rwaetzold himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

schnieder

- ohne Titel -

• "schnieder" is male

Vehicle: Octavia, Lancer, Galant

-- F
-
Q Z 4 4 4

• Send private message

2

Monday, December 31st 2018, 12:50pm

Richtig die Frage gab es schon mal. :clear Aber gefunden hab ich sie auch nicht mehr.

Es gtibt ein paar Leute die den Facelift-Spoiler auf dem PFL-Heck fahren. Also machbar ist es schon.
Kommt halt auch immer drauf an welcher Spoiler es sein soll, da gab es ja ein paar?

Aber nicht so einfach und nicht Plug&Play.
Man Muss durch das geänderte Heck ein schon was am Spoiler anpassen/ändern.
Soweit ich mich noch erinnern kann sind es ein paar Befestigungen die etwas anders sind, im Oberen Bereich liegt er dann nicht ganz an der Heckklappe an und mit der Waschdüse war auch noch was. :Yp
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Das denken ist zwar allen Menschen erlaubt, aber vielen bleibt es erspart.
Curt Goetz

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, December 31st 2018, 12:50pm) is the author schnieder himself.

rwaetzold

Führerscheinneuling

• "rwaetzold" is male
  • "rwaetzold" started this thread

Vehicle: Galant V6 Kombi

• Send private message

3

Monday, December 31st 2018, 12:59pm

Hab mal ein Bild eingestellt
Mit freundlichen Grüßen
Robert
rwaetzold has attached the following file:
  • image.jpg (171.43 kB - 18 times downloaded - latest: Jan 17th 2019, 1:41am)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, December 31st 2018, 12:59pm) is the author rwaetzold himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 5 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.