You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Gong

Führerscheinneuling

• "Gong" started this thread

Vehicle: Mitsubishi ASX

• Send private message

1

Friday, September 14th 2018, 5:48pm

Servus aus Oberfranken ✌

Gott sei Dank bin ich auf dieses Forum gestoßen. Fahre jetzt den dritten Mitsubshi. Und der ist gerade auch mein Sorgenkind. Fährt zwar tadellos allerdings gibt es gerade einen kleinen doch recht ärgerlichen Zwischenfall mit so einer, verzeihet mir meine Ausdrucksweise, extrem dämlichen Rückrufaktion. Bin jetzt schon den ganzen Tag ziemlich genervt davon

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, September 14th 2018, 5:48pm) is the author Gong himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Schnitte

Driftkünstler

Vehicle: Eclipse

Z E
-
D * *

• Send private message

2

Friday, September 14th 2018, 5:51pm

Herzlich Willkommen hier im Forum, im entsprechenden Bereich findest du ja vllt schon Tipps und Tricks. Rückrufaktionen werden hier ja auch manchmal gepostet. Lg

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, September 14th 2018, 5:51pm) is the author Schnitte himself.

Gong

Führerscheinneuling

• "Gong" started this thread

Vehicle: Mitsubishi ASX

• Send private message

3

Friday, September 14th 2018, 5:56pm

Bin schon am durchstöbern. Mein Problem hab ich jedoch noch nicht gefunden.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, September 14th 2018, 5:56pm) is the author Gong himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Schnitte

Driftkünstler

Vehicle: Eclipse

Z E
-
D * *

• Send private message

4

Friday, September 14th 2018, 6:02pm

Dann eröffne ein entsprechendes Thema :nick

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, September 14th 2018, 6:02pm) is the author Schnitte himself.

Space-Maus

Das eins klar ist : Die Straße gehört mir!

• "Space-Maus" is female

Vehicle: Space Star 1.0

* * *
-
* * * *

• Send private message

5

Friday, September 14th 2018, 6:11pm

Herzlich willkommen hier im Forum :win5
LG Space Maus
.........am Öl kann es nicht gelegen haben, denn es war keines drin. :Yp

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, September 14th 2018, 6:11pm) is the author Space-Maus himself.