You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 15 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

MisterK

HuiBuh

• "MisterK" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

1

Saturday, May 26th 2007, 1:49pm

Mein weisser Teufel ist da

Heute morgen war es endlich soweit: der EVO rollte vom Lastwagen. Cam griffbereit und sofort einige Fotos gemacht. Leider war das Auto zum Teil noch beklebt und versiegelt vom Transport und dazu noch sehr schmutzig. Ausserdem fehlen noch div. Karrosserieteile wie Vortex, Abdeckung vorne, usw... Nächste Woche wird das Auto fahrbereit gemacht und angemeldet. Papiere sind auch noch nicht da.

Ich werde eine 2. Fotoserie machen wenn er sauber ist sowie alle Zubehör-teile montiert sind.

Das erste Foto zeigt ihn noch ganz beklebt und versiegelt vom Transport:
Bild 1
Bild 2

Bild 3
Bild 4
Bild 5
Bild 6

Der Verkäufer beim Herunternehmen der Schutzfolien:
Bild 7

Die Verschiffungszettel aus Japan
Bild 8
Bild 9

EDIT by wölfchen
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, May 26th 2007, 1:49pm) is the author MisterK himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Mistmade

r0000sa-MITglied

• "Mistmade" is male

Vehicle: Audi A4

• Send private message

2

Saturday, May 26th 2007, 1:59pm

naja in weiß ist er nicht so mein fall...aber trotzdem glückwunsch zum wagen ;) :richtig wieviel musstest du inkl. verschiffung etc hinlegen?
:alk MfG Basti :alk

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, May 26th 2007, 1:59pm) is the author Mistmade himself.

MisterK

HuiBuh

• "MisterK" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

3

Saturday, May 26th 2007, 2:01pm

38.000 Euro dazu kommen nochmal 2500 Euro an Zubehörteilen. Das weisse kommt auf den Fotos nicht so gut rüber. In Wirklichkeit siehts besser aus.
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, May 26th 2007, 2:01pm) is the author MisterK himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 15 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.