You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 351 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Space Driver

Wackeldackelnutzer

• "Space Driver" is male
  • "Space Driver" started this thread

Vehicle: Galant VR-4 / Starion A183 / Colt Ralliart

K G
-
W *
K G
-
A * * * H
K G
-
S W * *

• Send private message

1

Saturday, July 14th 2012, 8:37pm

Space Driver`s Galant VR-4

Seit heute bin ich stolzer Besitzer eines Galant VR4 mit Schaltgetriebe, umgebaut auf Linkslenkung. Made by Sascha Teske :gut
Das letzte Elbetreffen war also für mich ein sehr teures Treffen. :lool
Da habe ich ja eine Probefahrt gemacht, und mich mit dem VR4 Virus infiziert. :dumm Wer den Virus erstmal hat, wird ihn so schnell nicht mehr los. :rofl

Hier erst mal ein paar Bilder. Die Bilder habe ich vom Sascha bekommen, selbst habe ich heute noch kein Bild gemacht. Das mache ich morgen.
Space Driver has attached the following files:

Gott schütze uns vor Sturm und Wind
und Autos die aus Wolfsburg sind!!! :kick

This post has been edited 1 times, last edit by "Space Driver" (Jul 15th 2012, 11:17pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, July 14th 2012, 8:37pm) is the author Space Driver himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Pille

(Mitsu-Freunde BaWü)

• "Pille" is male

Vehicle: Lancer CY0, 2.0 DID

W N
-
K O * * * *

• Send private message

2

Saturday, July 14th 2012, 8:40pm

So schnell kann es gehen. Glückwunsch zu deinem Neuerwerb und viel Spass damit.
Fahre nie schneller, als dein Schutzengel fliegen kann!

:mitsu Mein Lancer :mitsu Mitsu-Freunde Baden-Württemberg Homepage :mitsu

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, July 14th 2012, 8:40pm) is the author Pille himself.

Space Driver

Wackeldackelnutzer

• "Space Driver" is male
  • "Space Driver" started this thread

Vehicle: Galant VR-4 / Starion A183 / Colt Ralliart

K G
-
W *
K G
-
A * * * H
K G
-
S W * *

• Send private message

3

Saturday, July 14th 2012, 8:44pm

Mein Space Star bleibt sogar weiterhin in Familienbesitz. Mein Vater wird seinen Benz, der mittlerweile 310000km auf der Uhr hat verkaufen und meinen Space Star weiter fahren. :ja

Der Name Space Driver bleibt aber trotzdem. Auch wenn ich jetzt den Galant im Alltag bewegen werde. :fahren :galant

Gott schütze uns vor Sturm und Wind
und Autos die aus Wolfsburg sind!!! :kick

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, July 14th 2012, 8:44pm) is the author Space Driver himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 351 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.