You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 158 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

ersin

Führerscheinneuling

• "ersin" started this thread

Vehicle: Mercedes C63

• Send private message

1

Saturday, November 29th 2014, 2:46am

Laufleistung des neuen Space Stars

Hallo ich bin neu hier in Forum und interessiere mich für den Space Star.
Meine Frage wäre wie viel KM Laufleistung der Space Star schaffen würde.
Ich will mir einen kaufen aber er müsste dann 10 Jahre knapp 200.000 km schaffen.
Wie stehen eure KM Stände und was für Probleme hattet ihr schon mit eurem kleinen.
Ich hoffe ihr könnt mir helfen :).

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Jan 2nd 2015, 10:26pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, November 29th 2014, 2:46am) is the author ersin himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

eclipse88

Wackeldackelnutzer

• "eclipse88" is male

Vehicle: Colt Z34, ehem. Eclipse D32 Turboumbau

G UE
-
* * *

• Send private message

2

Saturday, November 29th 2014, 8:03am

Ich glaube noch keiner hier im Forum hat mit dem neuen Space Star, die 200000 km geknackt;)
Die Frage ist viel mehr wie man das Auto pflegt. Wenn er immer seinen Service kriegt alles wechselt und Rost vorbeugt, dann sehe ich da überhaupt keine Probleme. Was ich bis jetzt hier gelesen hab, waren keine gravierenden Probleme gewesen. ;)
Stock looking, but a Beast when fuel is burning!! DSM

4 Cylinder 3 Diamonds 2 Liters 1 Turbo
:mitsu MITSUBISHI :mitsu
10 Reasons why you lost!!!!!

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, November 29th 2014, 8:03am) is the author eclipse88 himself.

Rennsemmel94

Rollt das "R" gern

• "Rennsemmel94" is female

Vehicle: Ford Focus 1.0l [100PS Ecoboost] (Ich) ; Ford Kuga (meine Eltern)

----- D I L
-
----- L D K
-

• Send private message

3

Saturday, November 29th 2014, 9:29am

Meiner ist ein Jahr und hat 16.900 km circa runter
Es gibt keinen Weg zum Glück, Glücklich sein ist der Weg.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, November 29th 2014, 9:29am) is the author Rennsemmel94 himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 158 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.