You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 15 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Rocka

HuiBuh

• "Rocka" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

1

Friday, November 16th 2007, 9:57pm

Funkfernbedienung geht nicht?

Hallo, hier ich mal wieder :D

hab mal wieder ein kleines Problem, und zwar funktioniert die Funkfernbedienung von meinem galant, fast gar nit. wenn dann nur wenn ich die Fernbedienung direkt an die Scheibe drücke...

Die Batterie hab ich grad erst gewechselt - keine Änderung.

Das rote Licht der Fernbedienung leuchtet allerdings beim draufdrücken.

PS: ist ein 97er, somit also noch die Fernbedienung separat und nicht im Schlüssel. und ich hab auch nur eine ffb
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Feb 21st 2013, 6:12pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, November 16th 2007, 9:57pm) is the author Rocka himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Anubis-GV6

Le Diable Rouge

• "Anubis-GV6" is male

Vehicle: Colt Ralliart

• Send private message

2

Friday, November 16th 2007, 11:11pm

Geh mal zur werkstatt deines vertrauens und laß sie da überprüfen.könnte ein wackel kontakt in der sendeeinheit sein.
Diamonds are forever

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, November 16th 2007, 11:11pm) is the author Anubis-GV6 himself.

Rocka

HuiBuh

• "Rocka" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

3

Friday, November 16th 2007, 11:18pm

hm aber warum funktioniert sie dann wenn ich so über der windschutzscheibe halte, aber wenn ich nur 1m vom auto weg bin geht sie nicht mehr ?
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, November 16th 2007, 11:18pm) is the author Rocka himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 15 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.