You are not logged in.

[Fahrwerk] Tieferlegung

The guest access to this forum was limited. Overall there are 45 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Tina2301_Berlin

Motorabwürger

• "Tina2301_Berlin" is female
  • "Tina2301_Berlin" started this thread

Vehicle: Carisma

• Send private message

1

Monday, September 12th 2005, 6:34pm

Tieferlegung

Hi,

ich als Frau und Null Ahnung... wollte mal fragen, auf was ich achten muss, wenn ich meinen Carisma tieferlegen möchte. Kann ich die Federn kaufen und dann einbauen lassen? Wollte mal fragen, welche Federn gut sind und von welchen man lieber die Finger lassen sollte.

Ich bitte um eure Hilfe...

Tina

This post has been edited 3 times, last edit by "Peter_V6" (Mar 18th 2015, 9:24am) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, September 12th 2005, 6:34pm) is the author Tina2301_Berlin himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Stan

Wackeldackelnutzer

• "Stan" is male

Vehicle: Colt DI-D 'Motion'

• Send private message

2

Monday, September 12th 2005, 7:03pm

hallo tina, also, tieferlegen, kannst du, wie schon erwähnt entweder mit federn oder komplett das ganze fahrwerk (beinhaltet stoßdämpfer + federn). preislich gibts da natürlich schon unterschiede.

federn gibts für den carisma eigentlich recht preiswert,
ich glaube H&R, KW bieten welche an, diesen firmen
kann man schon vertrauen. es gibt sicher noch einige
mehr, ich such noch mal weiter in meinen unterlagen.

ansonsten, einfach mal googeln ... da findst' sicher was
passendes.

wenn du die teile dan hast, einbauen lassen, und spaß
haben. erwarte allerdings nicht, das dein schätzchen
gleich megatief absinkt, die federn brauchen ne weile
um sich zu legen, die dauer ist je nach zurückgelegter
strecke und vom fahrstil abhängig.

soweit,
stan

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, September 12th 2005, 7:03pm) is the author Stan himself.

Thomas w.

Bordsteinküsser

• "Thomas w." is male

Vehicle: Outlander III / Lancer CS0 Kombi

• Send private message

3

Monday, September 12th 2005, 10:49pm

aber achte bloß darauf das die federn vorne etwas kürzer als hinten sind, also zum beispiel 45mm vorn und 30mm hinten sonst bekommst son schwiegermutter fahrwerk :hopper

This post has been edited 1 times, last edit by "Thomas w." (Sep 12th 2005, 10:50pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, September 12th 2005, 10:49pm) is the author Thomas w. himself.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

The guest access to this forum was limited. Overall there are 45 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.