You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 142 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

coltrain

Sonntagsfahrer

• "coltrain" is male
  • "coltrain" started this thread

Vehicle: Lancer Ralliart

• Send private message

1

Tuesday, February 10th 2009, 4:19pm

Wagenwert / Verkaufspreise der gebrauchten Lancer CY/CX Reihe

Es gibt doch für Händler so eine Einkaufs-/Verkaufsliste für diverse Wagen.

Mich würde interessieren wieviel meiner nach einem halben Jahr noch Wert ist (wieviel Wertverlust ich habe).

Kennt da jemand von euch einen Link oder ähnliches (Bild reinstellen)
Lancer Ralliart

This post has been edited 1 times, last edit by "Dogcatcher" (Nov 3rd 2014, 5:57pm) with the following reason: Themen zusammengefügt und Tags vergeben

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, February 10th 2009, 4:19pm) is the author coltrain himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

west29

SMOD Rentner und graue Eminenz

• "west29" is male

Vehicle: Hyundai i30 CW 1.4 T-GDI DCT Premium, Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI Yes! Plus, Hyundai i10 1.2 Yes! Plus

O H V
-
H * * *
O H V
-
S H * * *

• Send private message

2

Tuesday, February 10th 2009, 4:32pm

das wäre

www.dat.de

aber ein halbes Jahr ist für die zu Jung,zum berechen,beim Outlander hat es über ein Jahr gedauert bis die Preise hatten....

Edit:

seih froh wenn Sie Dir den HEP noch nicht anzeigen,könnte ein trauriges Erlebnis werden....

die 2007er Benziner, liegen so bei 15500 -16000 .....
lizensierter Mitsubishi Old Boy

Alles was zählt...... 2 Turbo GDI im Stall

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, February 10th 2009, 4:32pm) is the author west29 himself.

-TM-

CY3A

• "-TM-" is male

Vehicle: CY0 Instyle

• Send private message

3

Tuesday, February 10th 2009, 5:58pm

Ich kenne als Daumenregel -15% pro Jahr...
Dann kommst Du auf den HEk.P

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, February 10th 2009, 5:58pm) is the author -TM- himself.

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

The guest access to this forum was limited. Overall there are 142 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.