You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 12 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

bulldog666

Motorabwürger

• "bulldog666" is male
  • "bulldog666" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Space Star

M Z G
-
G 1 0 6 8

• Send private message

1

Thursday, October 11th 2018, 5:12pm

Felgen für mein Space star

Hallo an alle

Bin auf der suche nach Alufelgen für mein Space was kann ich drauf machen ? Am besten wären User die schon Alufelgen drauf haben wegen ET USW wo man auch eingetragen bekommt .Bilder wäre auch klasse so kann man sich ein Bild machen wie es aussieht am Space .

MFG Gilbert

Erstzulassung: 21/9/18
Ausstattungsvariante: basis
Karosserieform:
Motorvariante: 1.0 ccm
Getriebevariante: 5 gang
Kilometerstand:2750

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, October 11th 2018, 5:12pm) is the author bulldog666 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Exi20

Führerscheinneuling

Vehicle: Mitsubishi Space Star Edition 100+

• Send private message

2

Thursday, October 11th 2018, 5:33pm

Ich habe meine Winterkompletträder im letzten Jahr hier gekauft.
Die DEZENT TI waren die einzigen Felgen, die ich gefunden habe, wo man keine Umbauarbeiten vornehmen lassen muss. Die ABE mitzuführen reicht völlig aus. Die Berichtigung der Zulassungsbescheinigung ist laut Gutachten auch nicht erforderlich.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, October 11th 2018, 5:33pm) is the author Exi20 himself.

Space-Maus

Motorabwürger

• "Space-Maus" is female

Vehicle: Space Star 1.0

B I R
-
* * * *

• Send private message

3

Thursday, October 11th 2018, 5:50pm

Hatte mich auch schon mal erkundigt , gibt da nicht allzuviel :no Wollte gerne farbige habe es erstmal verworfen. Fahre am besten mal in ein Reifencenter und lass dich beraten so habe ich es gemacht.
LG Space Maus
.........am Öl kann es nicht gelegen haben, denn es war keines drin. :Yp

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, October 11th 2018, 5:50pm) is the author Space-Maus himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 12 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.