You are not logged in.

[Sonstiges] geräusche Bremse HA

The guest access to this forum was limited. Overall there are 8 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Gimli5000

Vorwärtseinparker

• "Gimli5000" is male
  • "Gimli5000" started this thread

Vehicle: Lancer Sportlimosine

• Send private message

1

Saturday, July 13th 2019, 6:32pm

geräusche Bremse HA

Hallo,
ich bräuchte mal eure Hilfe.

Problem:
Wen man an die HA an ein Rad schlägt hört man ein metallisches Schwingen oder wie ein Metallisches knirschen. Diese Geräusche sind bei unebenen Strecken auch da.

Allgemein:
Geräusche waren schon vorher da
Laut Werkstatt ist an den Buchsen und Fahrwerk alles in Ordnung
Bremse HA wurde neu gemacht Scheibe + Beläge von Zimmermann
Geräusch scheint von der Handbremse zu kommen aber da sind alle noch alle federn gespannt

Ich kann mir nicht erklären wo die Geräusche her kommen sollen von der neuen Bremse kommen die nicht

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, July 13th 2019, 6:32pm) is the author Gimli5000 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

dima41519

Bremspedalvertauscher

• "dima41519" is male

Vehicle: Mitsubishi Outlander Instyle DId 2.2

--- B K S
-
D

• Send private message

2

Saturday, July 13th 2019, 7:16pm

Da hat jemand beim wechseln die Handbremse nicht sauber gemacht. [Fahrwerk] Es quietscht im Radhaus ;)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, July 13th 2019, 7:16pm) is the author dima41519 himself.

Gimli5000

Vorwärtseinparker

• "Gimli5000" is male
  • "Gimli5000" started this thread

Vehicle: Lancer Sportlimosine

• Send private message

3

Sunday, July 14th 2019, 1:32pm

Okey wie meinst du das genau sauber machen komplett zerlegen und sauber machen oder wie? Rost ist keiner an der Handbremse und Belege sind auch noch gut und würden angeraut.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, July 14th 2019, 1:32pm) is the author Gimli5000 himself.