You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Stefan1984

Führerscheinneuling

• "Stefan1984" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Lancer Sportback 1,6

• Send private message

1

Thursday, July 11th 2019, 2:57pm

BiXenon Reinigungsabdeckung

Erstzulassung: 2011
Ausstattungsvariante: Sportback
Karosserieform: Schrägheck
Motorvariante: 1,6
Getriebevariante: manuell
Kilometerstand: 117.000

Hallo Leute,
Habe ein Problem was meine abdeckung der wischwasseranlage für die Scheinwerfer angeht. Die fahren ja raus und reinigen die xenons. Die abdeckung bds sind durch Unachtsamkeit meinerseits abgebrochen...
Wisst ihr wo ich die Abdeckungen bekomme? Ich hab alles durchforstet finde aber nix wo ich die bestellen kann.

Danke für eure Antworten

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, July 11th 2019, 2:57pm) is the author Stefan1984 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

west29

SMOD Rentner und graue Eminenz

• "west29" is male

Vehicle: Hyundai i30 CW 1.4 T-GDI DCT Premium, Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI Yes! Plus, Hyundai i10 1.2 Yes! Plus

O H V
-
H * * *
O H V
-
S H * * *

• Send private message

2

Thursday, July 11th 2019, 3:03pm

Da bleibt Dir wohl nur der Weg zum Mitsu Händler .....aber dafür bekommst Du die dann auch in Wagenfarbe .... :TT :pp
lizensierter Mitsubishi Old Boy

Alles was zählt...... 2 Turbo GDI im Stall

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, July 11th 2019, 3:03pm) is the author west29 himself.

Stefan1984

Führerscheinneuling

• "Stefan1984" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Lancer Sportback 1,6

• Send private message

3

Thursday, July 11th 2019, 3:06pm

Das hab ich mir schon gedacht...

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, July 11th 2019, 3:06pm) is the author Stefan1984 himself.