You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 10 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

wemo83

Motorabwürger

• "wemo83" is male
  • "wemo83" started this thread

Vehicle: mitsubishi galant 2.5 v6 24v E88

M I
-
9 0 7 D G

• Send private message

1

Monday, October 16th 2017, 11:30am

Galant E88a springt nicht an

Hallo ich habe einen Mitsubishi Galant E88a bj94.

Er will einfach nicht mehr anspringen.

Motorkontrolleuchte leuchtet nicht bei eingeschaltener Zündung.
Könnte es damit zusammenhängen weil der ecs Knopf ausgebaut ist? Was ich mir nicht vorstellen kann.

Danke schon mal für eure Antworten

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, October 16th 2017, 11:30am) is the author wemo83 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Helder Coelho

Vorwärtseinparker

• "Helder Coelho" is male

Vehicle: Galant E54 V6; Galant E88 2.5 4x4; Galant E54 Hatchback V6; Canter 3.3

• Send private message

2

Monday, October 16th 2017, 3:26pm

Hallo,
Denn Grund weiß ich nicht aber es ist ganz sicher nicht wegen des ECS Schalter da ich bein meinem auch das hatte und selber ausgebaut habe und trotzdem problemlos angesprungen ist.

MfG
Mitsubishi Galant V6

Mein Galant V6 E54

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, October 16th 2017, 3:26pm) is the author Helder Coelho himself.

wemo83

Motorabwürger

• "wemo83" is male
  • "wemo83" started this thread

Vehicle: mitsubishi galant 2.5 v6 24v E88

M I
-
9 0 7 D G

• Send private message

3

Monday, October 16th 2017, 3:42pm

Ok danke für deine Antwort.

Ich hatte nur die Ansaugbrücke herunten wegen Ventildeckeldichtungen zu wechseln und habe auch wieder alles angeschlossen.
Auch die beiden Massekabeln an der hintern Seite.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, October 16th 2017, 3:42pm) is the author wemo83 himself.