You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 10 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Chiccito

Führerscheinneuling

• "Chiccito" is male
  • "Chiccito" started this thread

Vehicle: Colt & Lancer & Space Wagon

• Send private message

1

Thursday, April 10th 2014, 11:26am

Betriebsanleitung / Fahrerhandbuch CS0

Hallo CSO Fans,

ich habe mir zwar kürzlich einen CSO zugelegt, leider war da keine Betriebsanleitung / Fahrerhandbuch dabei.
Hat das zufällig einer von Euch schon als eingescannte Version rumliegen ?
Das Original kann scheinbar nicht mehr über Mitsubishi beschafft werden.

Erstzulassung: 2005
Karosserieform: Limousine
Motorvariante: 1.6l

This post has been edited 1 times, last edit by "Jamster" (Apr 11th 2014, 4:56pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, April 10th 2014, 11:26am) is the author Chiccito himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Jamster

zu 1/3 Evo

• "Jamster" is male

Vehicle: Mitsubishi Lancer CS0 4g63

*
-
* * * * * Z
*
-

• Send private message

2

Thursday, April 10th 2014, 12:25pm

Ich glaube, das ich noch ein Orig. Handbuch von meinem alten 1.6er daheim rumliegen habe. Sieht halt nicht mehr ganz frisch aus ^^

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, April 10th 2014, 12:25pm) is the author Jamster himself.

DeMaG

CS0 Fahrerin

• "DeMaG" is female

Vehicle: Lancer Limo 2.0, Lancer Kombi 1.6, Pajero V20 3.5 V6

* *
-
* * *
- * *
-
* * * *

• Send private message

3

Thursday, April 10th 2014, 12:54pm

Hallo,

Glückwunsch zum CS0

Fahre den gleichen hab ein Handbuch dazu... würde aber sehr lange dauern alles einzuscannen:-/

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, April 10th 2014, 12:54pm) is the author DeMaG himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 10 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.