You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 30 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Heldenhaft

Motorabwürger

• "Heldenhaft" started this thread

Vehicle: Noch Nix

• Send private message

1

Friday, April 18th 2014, 2:32pm

Dämmung beim Space Star

Hi,
es wird ja überall geschrieben, dass der Space Star sehr laut sein soll. Ich konnte das nicht wirklich nachvollziehen. Allerdings hatte ich den Eindruck, dass der Shine ohne Automatik tatsächlich etwas lauter war. Heute habe ich mir mal den Motor angesehen und dabei Dämmplatten entdeckt. Habt ihr die auch in den anderen Ausstattungsvarianten?

Gruß
Heldenhaft

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Feb 2nd 2016, 12:19pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, April 18th 2014, 2:32pm) is the author Heldenhaft himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

die mike

Bremspedalvertauscher

Vehicle: Mitsubishi Space Star 1.2 CVT

• Send private message

2

Friday, April 18th 2014, 6:38pm

Ja,ich habe die auch...
Lg Mike

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, April 18th 2014, 6:38pm) is the author die mike himself.

Rennsemmel94

Rollt das "R" gern

• "Rennsemmel94" is female

Vehicle: Ford Focus 1.0l [100PS Ecoboost] (Ich) ; Ford Kuga (meine Eltern)

----- D I L
-
----- L D K
-

• Send private message

3

Friday, April 18th 2014, 6:45pm

Die Dämmung an der Motorhaube hab ich auch.
Die andere müsste ich jetzt ans Auto gehen und gucken :D
Aber die eine hat er auf jedenfall
Es gibt keinen Weg zum Glück, Glücklich sein ist der Weg.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, April 18th 2014, 6:45pm) is the author Rennsemmel94 himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 30 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.