You are not logged in.

[Sonstiges] Von innen Eiskratzen

The guest access to this forum was limited. Overall there are 126 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

die mike

Bremspedalvertauscher

• "die mike" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Space Star 1.2 CVT

• Send private message

1

Monday, December 2nd 2013, 9:21am

Von innen Eiskratzen

Guten Morgen, hat uon Euch jemand das Problem, von innen kratzen zu müssen?
Ist jetzt schon das 3-mal, wo mir das passiert.
Habe zwar schon einiges gelesen und schon ein paar Tricks durchgeführt (ohne Erfolg) .
Daher geht der Space Star heute in die Werkstatt.
Dennoch würde es mich interessieren, wie euch es ab -2 Grad so geht.
Lg Mike

This post has been edited 2 times, last edit by "Jamster" (Apr 23rd 2014, 11:19am)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, December 2nd 2013, 9:21am) is the author die mike himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

2

Monday, December 2nd 2013, 9:26am

Ja mir geht es genauso. Ich kratze außen wie blöd und dann mach ich ihn an und er beschlägt und schwupp ist die Scheibe inne gefroren. Ich hab normal so Kissen die die Feuchtigkeit rausziehen. Hat auch in jedem anderen auto immer geholfen. Aber der Space will da nicht wirklich mitspielen
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, December 2nd 2013, 9:26am) is the author SpaceStar2013 himself.

Alex

der Böse im Forum

• "Alex" is male

Vehicle: Outlander CW5 2WD Plus 2.4 Bifuel

• Send private message

3

Monday, December 2nd 2013, 9:27am

Vielleicht hilft euch das Thema weiter.

[Sonstiges] Beschlagene Scheiben - auch beim aktuellen Modell?
LPG

Suzuki V-Strom DL650AL4

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, December 2nd 2013, 9:27am) is the author Alex himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 126 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.