You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 90 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Fated_Phanter

Bordsteinküsser

• "Fated_Phanter" is male
  • "Fated_Phanter" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Sigma 24V / 12V Limo+ Wagon

- S H K
-
V 6 1 5
S H K
-
N D 1 2

• Send private message

1

Friday, July 20th 2012, 5:52pm

Sigma außer Dienst durch Unfall

Am Mittoch so schöööön nach der Arbeit genießt man dann eine schöööne sicher Heimfahrt inseinem Sigma natürlich gern nur dummerweise kam Mir ein grüner Ford in die Quere in dem er seine Rote Ampel übersah .Morgen hab ich erstmal einen Termin beim Gutachter über den Restwert aber wird nicht gut ausgehen denk ich mal er meinte gleich Totalschaden. Nun ja schauen wir mal was da rauskommt
Fated_Phanter has attached the following file:
  • IMG018.jpg (68.19 kB - 170 times downloaded - latest: Jan 3rd 2019, 12:51am)

This post has been edited 2 times, last edit by "MAT" (Nov 26th 2012, 7:02pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, July 20th 2012, 5:52pm) is the author Fated_Phanter himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

burntime

HuiBuh

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

2

Friday, July 20th 2012, 6:03pm

Tut mir leid für dich... Immer wieder das selbe mit den "bei rot über die Ampel" Fahrern...
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, July 20th 2012, 6:03pm) is the author burntime himself.

Mitsumike

Zündfunkensucher

• "Mitsumike" is male

Vehicle: Sigma F07W + Colt CJ0 1,6 + Yamaha XJ600 Bj.87 offen + Harley Davidson XL1200C

D U
-
M I * * * *
- D U
-
M I * *

• Send private message

3

Friday, July 20th 2012, 6:52pm

Da bleibt wohl nur die Sabru-Sigmaklinik. Die hat aber schon schlimmeren
Fällen das Leben gerettet.
Mein Beileid :brav
Es ist nicht meine Intention manchmal ein Drecksack zu sein -
nein, es ist eher meine Passion :kick

mitsumike ist nicht repräsentativ - er ist destruktiv

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, July 20th 2012, 6:52pm) is the author Mitsumike himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 90 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.