You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 51 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Lancy

Führerscheinneuling

• "Lancy" started this thread

• Send private message

1

Sunday, January 19th 2014, 11:52am

Motorkontrollleuchte

Servus,

Nach gut 30.000km mit meinem Lancer bin ich nach wie vor sehr zufrieden, sprich keine besonderen Vorkomnisse.
Nur das meine Motorkontrolleuchte an ist, hab natürlich schon auslesen lassen und die Lambdasonde wurde auch erneuert (Originalteil) und jetzt ist sie wieder an… Wird vermute ich mal der Kat sein nachdem der Vorbesitzer im Schnitt 6000km/Jahr gefahren ist.
Nun die Frage die Originalkats kosten ja ein heidengeld gibt es keinen Uni/ Nachbau Kat für den Lancer? Bzw hat jemand Links wo ich sowas bekomme?

Ansich ist es ja kein Problem so weiter zu fahren aber naja stört irgendwie schon….

Ich bedanke mich schonmal bei allen fürs Lesen

LG Andi aus Wien

This post has been edited 1 times, last edit by "Jamster" (Jan 23rd 2014, 10:09am)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, January 19th 2014, 11:52am) is the author Lancy himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Peter_V6

man sagt, ich sei besessen...

• "Peter_V6" is male

Vehicle: paar Sigmas

F G
-
P S * * *
M W
-
P S * * *

• Send private message

2

Sunday, January 19th 2014, 12:25pm

Welchen Motor hast du denn drin und wieviele km hat deiner runter?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, January 19th 2014, 12:25pm) is the author Peter_V6 himself.

galant_martin

Tankt Super+

• "galant_martin" is male

Vehicle: '89 Galant E33A ex. ECS /// '88 Galant E32 "Versager"

* *
-
2 8 2 * *
W U
-
* * * * *

• Send private message

3

Sunday, January 19th 2014, 12:33pm

Uni-Kats gibt es einige, hast du wen der dir den vernünftig einbauen kann, die kommen normalerweise ohne Flansch drauf.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, January 19th 2014, 12:33pm) is the author galant_martin himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 51 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.