You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 244 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Gugga

Geht-nich und Kann-ich-nich sind die Brüder von Will-ich-nich!

• "Gugga" is male
  • "Gugga" started this thread

Vehicle: Galant V6 Kombi, Sigma 24V, Space Star DG, Colt CJ0 GLX

Z
-
* * * *
Z
-
* * * *
Z
-
* * * *

• Send private message

1

Sunday, May 13th 2012, 9:09pm

Ich stelle vor: "The Black Pearl"

Hallo Fangemeinde!

Manche von euch haben's schon mitbekommen, ich hab wieder einen Galant. Naja, noch ne ganz... gekauft hab ich ihn schon, aber noch nicht in den Händen. Er wird zur Zeit von einem netten Freund, sagen wir... durchgecheckt. ;)
Der Neue ist ein 2,5l V6 Kombi Avance mit EZ 12/2000. Er ist ein Automatik und hat um die 145.000 km runter. Der Vorbesitzer hat erst vor kurzen den TÜV machen lassen, d.h. bis 01/2014 und dem Galant einen fast neuen Satz Winterräder mit in den Kofferraum gelegt!
Was mich an dem Wagen so begeistert hat waren die vielen Extras. Zu den Zusatzaustattungen, die mir das Fahrzeug angenehm machen werden, zählen die Lederaustattung, inkl. Sitzheizung versteht sich, Radio mit Navi, wenn auch nicht mehr das neueste, der Heckspoiler, eine Tieferlegung, der Sportauspuff, eine Standheizung, Windabweiser (keine VR-4) und ganz praktisch, eine abnehmbare AHK.

Aber Bilder sagen ja bekanntlich mehr als tausend Worte...

2,5 l V6 24 V Galant Avance Kombi, 180 PS, Bj. 2000 - Familienwagen -
3,0 l V6 24 V Sigma, 205 PS, Bj. 1994 - Sommerwagen -
1,6er Space Star Avance, 98 PS, Bj. 2002 - Daily -
1,6er Colt GLX, 90 PS, Bj. 1996 - Gokart -

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, May 13th 2012, 9:09pm) is the author Gugga himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Maus1683

(Mitsu-Freunde BaWü)

• "Maus1683" is female

Vehicle: Mitsubishi Lancer CX0/ Ford Focus

* *
-
K O 1 4 0 5
- * *
-
K 1 5 0 5

• Send private message

2

Sunday, May 13th 2012, 9:35pm

Schönes Auto, Glückwunsch zum Neuerwerb und allzeit gute Fahrt !

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, May 13th 2012, 9:35pm) is the author Maus1683 himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Gugga (21.10.2012)

Colt

Reifenwechsler

• "Colt" is male

Vehicle: Japaner

H R O
-
* * * * *

• Send private message

3

Sunday, May 13th 2012, 9:38pm

Ist das nicht @GalanteV6´s Garage? :pp

Schöner Galant. Schwarz ist immer noch die beste Farbe für nen Wagen. Aber sehr pflegeintensiv. Allzeit gute Fahrt mit dem EA0. :nick

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, May 13th 2012, 9:38pm) is the author Colt himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Gugga (21.10.2012)

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests

The guest access to this forum was limited. Overall there are 244 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.