You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 31 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

K .

- - -

• "K ." is male
  • "K ." started this thread

Vehicle: ASX 1.8 DID+

W B
-
D K * * *

• Send private message

1

Sunday, April 10th 2016, 10:56am

Scheinwerfertyp Lancer ?

Hab einen interessanten Scheinwerfertyp im Netz gefunden, den ich bisher noch nicht kannte.
Vielleicht kennt den ja jemand von euch ?!
Gefällt mir sehr gut und wäre vielleicht auch eine tolle Alternative für unsere Lancer-Fahrer.
K . has attached the following file:

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, April 10th 2016, 10:56am) is the author K . himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

DerBelz

Das Beste oder nicht's

• "DerBelz" is male

Vehicle: Fiesta ST

* *
-
S T 1 8 2

• Send private message

2

Sunday, April 10th 2016, 11:56am

Das hat ein bisschen was von der Eclipse. Das wäre mal ein Facelift für uns.
Ich denke mal, das Foto ist aus Malaysia oder sowas.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, April 10th 2016, 11:56am) is the author DerBelz himself.

DwKing

www.dope-minds.de

• "DwKing" is male

Vehicle: Mitsubishi Lancer CY0 1.8

• Send private message

3

Sunday, April 10th 2016, 12:12pm

Looks like a Subaru ;)
DwKing has attached the following file:

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, April 10th 2016, 12:12pm) is the author DwKing himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 31 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.