You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

ASX2016

Bremspedalvertauscher

• "ASX2016" is male
  • "ASX2016" started this thread

Vehicle: asx

• Send private message

1

Wednesday, July 10th 2019, 10:37am

Bluetooth überträgt Titel nicht

Hallo zusammen,

ich hab eine Frage.

Wenn ich Musik über Bluetooth höre wird immer nur der erste Titel im Display angezeigt und beim weiter schalten bleibt der erste Titel stehen.
Am Handy kannst nicht liegen, hab mittlerweile 6 verschiedene getestet.

Ich hab einen 2015 ASX in TOP mit dem Großen Navi.

Ist es bei euch auch so?

LG Sandro

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, July 10th 2019, 10:37am) is the author ASX2016 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

ASX-Fan

Der einen ASX fährt

• "ASX-Fan" is male

Vehicle: ASX 1.8 DI-D Intense 2WD

• Send private message

2

Friday, July 12th 2019, 5:52am

Mit welchem Player streamst du denn die Musik per Bluetooth?
:richtig

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, July 12th 2019, 5:52am) is the author ASX-Fan himself.

ASX2016

Bremspedalvertauscher

• "ASX2016" is male
  • "ASX2016" started this thread

Vehicle: asx

• Send private message

3

Friday, July 12th 2019, 7:33am

Mit dem Samsung Musik Player, meistens spotify und YouTube.

Es wird immer nur der erste Titel übertragen.
Dwe Titel friert dann auf dem Display ein und die nächsten Lieder heißen dann genau so wie der erste Titel.

Nur die Spielzeit fängt immer bei Null an sobald ein neues Lied startet.

Meine Freundin hat einen CLIO4 von 2013. Da funktioniert es problemlos mit dem übertragenen der Titel.

Werden bei euch alle Titel übertragen?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, July 12th 2019, 7:33am) is the author ASX2016 himself.