You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 14 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

K .

- - -

• "K ." is male
  • "K ." started this thread

Vehicle: ASX 1.8 DID+

W B
-
D K * * *

• Send private message

1

Wednesday, July 10th 2019, 6:28am

Neuer Lancer - Butterbrot Auto für Hausfrauen & Rentner?

Mir wurde ein neuer Entwurf einer Mittelklasse-Limiusine zugespielt, die einen möglichen neuen Lancer darstellt.
Während die Studien und Entwürfe heute auch immer schnittiger und aufregender werden, überrascht dieses Rendering mit einer großen Nüchternheit, wirkt fast langweilig.

Wie denkt ihr darüber?
K . has attached the following files:

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, July 10th 2019, 6:28am) is the author K . himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Inter

Motorabwürger

• "Inter" is male

Vehicle: Mitsubishi Attrage / Ford Mondeo

• Send private message

2

Wednesday, July 10th 2019, 8:51am

Ich bin ein großer Freund solcher Brot und Butter Autos.
In der heutigen, designtechnisch komplett verspielten Zeit wirkt ein solch geradliniger Wagen
geradezu wie Balsam für die Sehnerven.

Und als Evo Basis könnte ich mir denn auch gut vorstellen.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, July 10th 2019, 8:51am) is the author Inter himself.

K .

- - -

• "K ." is male
  • "K ." started this thread

Vehicle: ASX 1.8 DID+

W B
-
D K * * *

• Send private message

3

Wednesday, July 10th 2019, 9:30am

Sieht für mich ein bisschen so aus, als wolle man designtechnisch eine Verbindung zum Lancer A174 herstellen.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, July 10th 2019, 9:30am) is the author K . himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 14 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.