You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Guckida

Führerscheinneuling

• "Guckida" is male
  • "Guckida" started this thread

Vehicle: Colt z30

• Send private message

1

Friday, May 17th 2019, 10:12pm

Microfon Einbau Colt z30 bj 2004

Hi

COLT Z30 BJ 2004

Ich werde mich Morgen an die Arbeit machen und ein neues Autoradio in meinen Colt einbauen . Da das Radio ein Externes Mikrofon besitzt war ich am überlegen wo ich es hinbaue . Jetzt hab ich gesehen das in der Verkleidung wo das Klima bedienteil ist so Öffnungen sind bin am überlegen ob man nicht dahinter das Mikro einbauen könnte ? Wenn ja hat dies schon einer gemacht und Erfahrungen wie das ergebniss war ( sprich empfängt das Mikro genug ? )

Danke für die Antworten

Ps gerne könnt ihr mir auch Alternative stellen fürs Mikro nennen ...

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, May 17th 2019, 10:12pm) is the author Guckida himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Space Driver

Wackeldackelnutzer

• "Space Driver" is male

Vehicle: Galant VR-4 / Starion A183 / Colt Ralliart

K G
-
W *
K G
-
A * * * H
K G
-
S W * *

• Send private message

2

Saturday, May 18th 2019, 6:35am

Ich habe es bei meinem auf die Lenksäule geklebt.

Gott schütze uns vor Sturm und Wind
und Autos die aus Wolfsburg sind!!! :kick

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, May 18th 2019, 6:35am) is the author Space Driver himself.

VR-4

Der Name ist Programm :))

• "VR-4" is male

Vehicle: Legnum VR4 EC5W, Colt CZT, Opel Insignia 2.0 CDTI

* *
-
* * * * *
* *
-
* * * * *
* *
-
* * * * *

• Send private message

3

Saturday, May 18th 2019, 8:11am

Ich habe es bei meinem oben an der A-Säulenverkleidung.

Kommt aber auch immer drauf a was es für ein Micro ist. Ich habe eines von Kenwood, das ist nur geklemmt.

Legnum VR4

Colt CZT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, May 18th 2019, 8:11am) is the author VR-4 himself.