You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Sven79

Führerscheinneuling

• "Sven79" started this thread

Vehicle: Lancer Sportback

• Send private message

1

Saturday, March 16th 2019, 11:52am

Mittelschalldämpfer ist der aus Gold??

Dies ist eine optionale Schablone zur Spezifikation deines Fahrzeuges.
So kann dir möglicherweise schneller geholfen werden.
Nicht benötigte Felder können leer gelassen oder gelöscht werden.

Erstzulassung: 12/2009
Ausstattungsvariante: intense
Karosserieform: Sportback
Motorvariante: 1.8
Getriebevariante:
Kilometerstand:105000

Hallo Forum

Bei meinem lancer ist der mittelschalldämpfer defekt der hintere Flansch ist abgerissen, also bei Mitsubishi angerufen und wollte einen neuen Bestellen da sagt mir die nette Dame der kostet 832 € ist das wirklich so. Gibt es Alternativen??

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, March 16th 2019, 11:52am) is the author Sven79 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Siggi

[Red Diamondz]

• "Siggi" is male

Vehicle: Kia Ceed DCT 7 Platinium und Lancer Evolution IX US

E E
-
* * * *
E E
-
M S * * *

• Send private message

2

Saturday, March 16th 2019, 1:33pm

MFG Siggi

Meine Internetseite: web-alltag.de

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, March 16th 2019, 1:33pm) is the author Siggi himself.

Alex

der Böse im Forum

• "Alex" is male

Vehicle: Outlander CW5 2WD Plus 2.4 Bifuel

• Send private message

3

Sunday, March 17th 2019, 6:21pm

Hallo Forum

Bei meinem lancer ist der mittelschalldämpfer defekt der hintere Flansch ist abgerissen, also bei Mitsubishi angerufen und wollte einen neuen Bestellen da sagt mir die nette Dame der kostet 832 € ist das wirklich so. Gibt es Alternativen??

Liegt evtl. daran, dass es das Stück mit dem Mittelschalldämpfer Original nur als ein Stück gibt, wo der
KAT mit dran ist. War zumindest beim Outlander auch so.
LPG

Suzuki V-Strom DL650AL4

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, March 17th 2019, 6:21pm) is the author Alex himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.