You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 6 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

WolframDaniel

Führerscheinneuling

• "WolframDaniel" is male
  • "WolframDaniel" started this thread

Vehicle: Citroen Berlingo

• Send private message

1

Thursday, March 14th 2019, 9:44am

Mitsubishi "Eclipse Cross" Aussenabmessungen bei abnehmbarer AHK

Hallo und guten Tag,
nachdem ich mich in einem separaten Post kurz vorgestellt habe, hier nun die Frage, die Grund dafür ist, dass ich mich hier angemeldet habe.

Der Eclipse Cross hat - so mein Kenntnissstand - eine Länge von 4405 mm. Wenn man die Option "abnehmbare AHK" kauft - verlängert dann der am Fahrzeug "dranbleibende" Teil (Grundplatte oder was auch immer?) die Länge des Fahrzeugs? Wenn ja, um wieviele cm/mm?
(Hintergrund der Frage ist, dass wir keine Normgarage haben)
Vielen Dank im Voraus!
Schöne Grüße aus dem Murgtal!

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, March 14th 2019, 9:44am) is the author WolframDaniel himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Peter_V6

man sagt, ich sei besessen...

• "Peter_V6" is male

Vehicle: paar Sigmas

F G
-
P S * * *
M W
-
P S * * *

• Send private message

2

Thursday, March 14th 2019, 9:48am

Bei abnehmbaren AHK ist es normalerweise so, dass der fest montierte Teil unter der Stoßstange endet.
Demzufolge ändert sich an der Länge nichts.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, March 14th 2019, 9:48am) is the author Peter_V6 himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

WolframDaniel (16.03.2019)

Schnittenfittchen

Führerscheinneuling

Vehicle: Eclips Cross

• Send private message

3

Thursday, March 14th 2019, 10:21am

Du siehst von außen keinen Unterschied,wenn AHK abgenommen ist, noch nicht mal die Steckdose die wird auch hochgeklappt.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, March 14th 2019, 10:21am) is the author Schnittenfittchen himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

WolframDaniel (16.03.2019)

The guest access to this forum was limited. Overall there are 6 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.